czwartek, 26 maja 2011

Akcesoria

 Kwiat zrobiony ze wstążki jutowej.

Photobucket

Photobucket

 Akcesoria do filcowania

Photobucket
Igły połamałam, wełny prawie nie mam. Ale to nie przeszkoda w zaopatrzeniu się w potrzebne akcesoria. Nigdy nie pomyślałabym  że wałek będzie potrzebny. Szczotki profesjonalne na allegro szalenie drogie bo po 58zł więc ja kupiłam w OBI za złotych 8.99. Wybierałam, macałam włosia i wybór padł na tą oto. Jak się nie sprawdzi to będzie do sprzątania. Kupiłam też tanie gąbki i zmywak. Bo jak gąbka się nadaje to może zmywak też. Może zmywak nie będzie się tak rozczłonkowywał. Bo z gąbki te berbecle wfilcowują się w wełnę filcowaną.

1 komentarz:

  1. przepiękny kwiat, bardzo oryginalnie wygląda. Przydałby mi się taki, szkoda, że w sklepach ciężko o coś tak oryginalnego;))

    OdpowiedzUsuń